2017. április 30., vasárnap

Tamiya Tiran 5 Dioráma (második rész) by Horváth TETKÓ Attila



Sziasztok ahogy ígértük, itt a folytatás Attila diorámájáról!

Készítettem néhány szemetes szákot és egy szemetes kukát, fekete szemetes zsákból készültek a zsákok 1-1a  .






A névjegy tábla milliputból Gunmetal-val festve (AK tubusos) majd nyomtatva a szöveg és ráragasztva. 2-3,



A jármű alapozása… fekete primer ,majd szürke árnyékolás ,ill. 1-2 rozsda 4-5-6




a kopásokat világossárgával csináltam mivel a jármű eredetileg arab használatba lehetett (Szíriai vagy Egyiptomi  T-55) és gondolom az ott használt színre kopott vissza ..de kap zöldet is majd (eredetileg viszont orosz volt ) és sötétet is . 7


a felső csomagtartó kosárra ponyvát terveztem …jó alkalom volt kipróbálni a Magic sculp-ot ..először fóliával takartam le hogy ne ragadjon rá .miután kinyújtottam méretre vágtam és felhelyeztem. Humbrol akrillal festettem majd koszoltam AK pigmenttel -8,9,10,10a





12,az alap helyzet innen indul a wathering


12.12a,13 a kipufogó a következő képen készült :




Az alap színre felvittem 3 akril rozsdát szivacs technikával ,
amire chipping folyadék került. Erre került az AK710 majd visszamostam
..erre újabb chipping majd AK 125 ez adta a kormot de csak foltokba .
A leg kormosabb részek fekete pigment és engine oil AK084 keveréke .


14-15- 16 KEZDŐDHET A BEMOSÁS !!
A gondolatom az volt hogy lent egy sötétebb (AK045) a tornyon barnásabbb (AK2073)
még az üzemanyag tartályoknál egy vöröses barnás (AK 121) bemosást használok .
Igen jól látjátok az AK 2073 repülős sivatagi bemosó…na de ki mondta hogy csak arra használható ??




17 az olaj megfolyás kész


18-19-20 ehhez nincs mit hozzá fűzni, egy kis pór megfolyás.




21 kopott jelzés… ezt még áztatás előtt elkészítettem egy tűhegyű csipesszel simán kapargatva a matricát .


22-23 lefolyások és kosz… a rozsdát az egész járművön igen visszafogottan alkalmaztam hisz ez egy sivatagi jármű, ami persze nem zárja ki akár a teljes rozsdásodást se .



24 A felmálházott jármű jöhet a kosz .

25 …próbáltam változatos színeket használni

26-27 öregítettem a terelő korlátot is


28. pigmentet kevertem össze homok effekttel ezzel képeztem erősebb koszolódást amit később elmostam eltüntetve a kontúrokat .

29-30-31-32 az erősebb homok lerakodás is pigmenttel készült …de jelen esetbe vizel kevertem ki és úgy vittem fel .




33-34-35 még 1-2 helyre került ebből az anyagból…figyelve a realitásra



36-37…. és ide is került


38 . a zászló két félből készült de közé konyhai alufóliát ragasztottam ez adja a tartását és elég vékony is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése